پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری ارشددانلود پایان نامه معماری داخلیدانلود پایان نامه معماری رایگاندانلود پایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری کارشناسی ارشددانلود رساله معماریدانلود رساله معماری کارشناسیرساله معماری رایگانرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :K 1

چکیده:

دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست

بی سرپرستی نه تنها بار بدون سرپرست را با خود حمل می کند بلکه در پس آن تمامی ابعاد شخصیتی، رفتاری، روانی و اجتماعی شخص را زیر سئوال می برد.این جمله ای بود که در مقاله ای خواندم و فهمیدم بی سرپرستی یک مسئله بزرگ اجتماعی است. در پی مطالعات میدانی و کتابخانه ای که برای لمس بهتر واقعیت انجام گرفت به این نتیجه رسیدم که دو مشکل اصلی کودکان بی سرپرست: الف: مشکل اجتماعی ب: مشکل هویتی – شخصیتی می باشد و علت اصلی آن به ترتیب ـ دور بودن از جامعه و مردم ـ دور بودن از نظام خانواده می باشد با بررسی این موضوع دریافتم که سیستم شبه خانواده به عنوان سیستمی در جهت نرمال و متعادل سازی این کودکان در حل کردن مشکل دور بودن از نظام خانواده، کمک کرده اما همچنان مشکل دور بودن از جامعه و مردم در همه مکان های ساخته شده در ایران وجود دارد.

در ادامه با سایت معمار بیست همراه باشید تا پایان نامه مجتمع کودکان بی سرپرست تقدیم شما عزیزان گردد.

رساله معماری

(مرکزی به وجود آمده از شهر و جامعه). واین آغازگر طرح اولیه و پدید آورنده ایده من شد با توجه به اینکه پروژه آزاده نیز رویکردی مشابه با من که همان جامعه است را داشت، سایتی را برای هر دو موضوع انتخاب کردیم و این جامعه بود که سایت را به دو بخش تقسیم کرد. حجم کلی تأثیر گرفته از این جامعه ای است که با برخورد خطوط جغرافیایی و خطوط ساخت و ساز شهری بر گرفته شده است. جایی که مردم را با این کودکان آشتی می دهد. من برای آشتی دادن این دو گروه از معماری کمک گرفتم و به پیش خواهم رفت و این مسیر ادامه دارد.

دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست

کودکان هر سرزمینی، آینده سازان اجتماع خویش هستند، اما همینان زمانی می توانند در آینده مملکت خویش به بهترین نحو نقش ایفا کنند، که تحت تعالیم درست خانواده ای برخوردار از سﻼمت روانی و دارای هویت شخصیتی قوی قرار گرفته باشند. بی سرپرستی بیشتر از آنکه یک مشکل فردی باشد، مشکل اجتماعی است. باید همواره به این نکته آگاه باشیم که در سالهای آینده این کودکان قدرت حرکت و همگانی با جامعه و حتی توان مطرح شدن بعنوان سرمایه های بسیار با ارزش برای سازندگی کشور را دارا باشند و اگر بدانیم در زندگی آنها خلاء پرنشدنی به نام خانواده وجود دارد باید حتی الامکان شرایط زیست آنها را به گونه ای فراهم کرد که حداقل فرد را جزئی از یک خانواده با ایجاد علائق و همبستگی هائی مشابه بدانند. در این تحقیق نظریه رشد شخصیتی اریکسون را بررسی کردیم و سپس پارامترهایی که در رشد شخصیت کودک نقش دارند را در تدوین اصول طراحی لحاظ کرده ایم . با توجه به موارد ذکر شده طراحی مجموعه ای اقامتی- مراقبتی با امکانات و استانداردهای لازم برای کودکان بی سرپرست مد نظر قرار گرفته که بتواند در رشد شخصیتی کودکان بی سرپرست تاثیر گزار باشد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:178
  • حجم فایل:22مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود رساله معماری مجتمع کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مجتمع کودکان بی سرپرست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.