پاورپوینت تحلیل موزهپاورپوینت نمونه موردی موزهپلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجینمونه موردی موزه داخلی

نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ

نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ

کد محصول:M 15

موزه‌ی آرمیتاژ که با نام موزه ارمیتاژ نیز شناخته می‌شود، با سه میلیون اثر هنری، یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان و از قدیمی‌ترین نگارخانه‌های هنری و موزه‌های تاریخ و فرهنگ بشری به‌شمار می‌رود. مجموعه‌ی عظیم آرمیتاژ در ۶ بنا به نمایش گذاشته شده‌ است.در ادامه با سایت معمار20 همراه باشید تا نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ

بنای اصلی، کاخ زمستانی نام دارد و در گذشته محل سکونت رسمی تزار‌های روسیه بوده‌ است. از جمله هنرمندانی که آثارشان از نقاط قوت این موزه محسوب می‌شوند می‌توان به میکل‌ آنژ، لئوناردو داوینچی، پیتر پل روبنس، آنتونی فان دیک، رامبرانت، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو اشاره کرد.

مجموعه عظیم ارمیتاژ در چهار بنا به نمایش گذاشته شده‌است. بنای اصلی، کاخ زمستانی نام دارد و در گذشته محل سکونت رسمی تزارهای روسیه بوده‌ است. موزه ارمیتاژ شعبه‌هایی بین‌المللی در آمستردام، لندن و لاس وگاس نیز دارد. از جمله هنرمندانی که آثارشان نقاط قوت مجموعه هنر غرب در موزه ارمیتاژ هستند، می‌توان به میکل‌آنژ، لئوناردو دا وینچی، پیتر پل روبنس، آنتونی فان دیک، رامبرانت، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو اشاره کرد.

البته این موزه مجموعه آثار متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نشان‌ها، لباس‌ها و جواهرات سلطنتی، مجموعه متنوعی از جواهرات ساخته فابرژه و بزرگترین کلکسیون موجود در جهان از طلای باستانی متعلق به اروپای شرقی و آسیای غربی اشاره کرد.

در سال ۱۷۶۴، کاترین کبیر با خرید بیش از دویست نقاشی در اروپا، جمع‌آوری این مجموعه مشهور را آغاز کرد. سفرای روس در پایتخت‌های بیگانه مأمور یافتن بهترین مجموعه‌های هنری ارائه شده برای فروش [مانند مجموعه‌های برول سیاست‌مدار ایالت زاکسن آلمان، کروزا،کلکسیونر فرانسوی و نگارخانه والپول در انگلستان بودند. کاترین کبیر؛ نگارخانه خود را «گوشه عزلت یا خلوتگاه» خود (my hermitage) می‌نامید، زیرا تنها افرادی انگشت‌شمار اجازه  ورود و تماشای آثار موجود در آن را به‌دست می‌آوردند.

او در یکی از نامه‌های خود با تاسف چنین گفته‌است: «تنها من و موش ها می‌توانیم تمام این [زیبایی‌ها] را تحسین کنیم.» کاترین تئاتر خصوصی خود را که طی سال های ۱۷۸۳-۱۷۸۷ در نزدیکی گالری ساخته شده بود، نیز ارمیتاژ می‌نامید.

موزه ارمیتاژ از سبک های مختلف معماری کمک گرفته است اما بارزترین سبک معماری در بناها و ساختمان های موزه هرمیتاژ از سبک باروک الهام گرفته شده‌اند. سبک باروک یک روش معمار اروپایی است که هدف اصلی آن تعبیه فضایی کلی در مرکز و منظم کردن فضاهای فرعی و نمای ورودی یک بنا است. در این سبک از پیکر تراشی و کلیه اثاثیه استفاده می شود تا نظمی بصری ایجاد شود. مهد پیدایش سبک باروک کشور ایتالیا بود.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:56
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

 نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ، نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ، نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ، نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ، نمونه موردی موزه ارمیتاژ ،سنت پترزبورگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.